De eerste maand van het jaar is weeral voorbij gevlogen. Het is een maand geworden met vallen en terug opstaan, een maand met verschillende emoties door mekaar, een bizarre maand.
De eerste koude prik van het nieuwe jaar zit er weer zo goed als op. Het slot van de garagepoort was vervroren, de poort van de oprit opende moeizaam, maar… de auto had geen problemen met de kou 😉 Dus we hebben de werkgever niet moeten bellen :-p
De tweede week van een nieuw jaar ligt al een tijdje achter ons, maar door de vernieuwingen lopen we wat achter. Bijbenen zullen we 🙂 Veel leesgenot!